Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Zax | użytkownik

imię i nazwiskoDamian adresPolska zarejestrowany21.09.2010 @14:25:38 ostatnio na stronie14.05.2017 @13:27:44

Gram na wiośle i rysuję... dość prosty człek zemnie.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu13876008
digarty117 komentarze2359 posty na forum2

komputer / sprzęt
Skromny tablecik od Wacom-a

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Iwona1011    17.10.2013 @20:01:03
Wielkie dzięki
~rosikowski    15.10.2013 @22:52:56
~kandelabr    15.10.2013 @14:48:03
dzięki
~19marta91    11.10.2013 @20:07:03
nie ma i nie będzie, taki był zamysł
~Solceress    07.10.2013 @13:38:43
Dzięki PTS mi nie zabija kompa jak PS potem tam tylko bawię się kolorami lub dodaję jakiś efekt jak trzeba
_______
Plakat z Twojego pliku ? --> http://solceress.w.interia.pl
~jeanette    05.10.2013 @13:43:45
thx pozdrawiam
~anemone    04.10.2013 @17:10:39
Dzięki za komentarz! Kurcze, masz rację (: Jak już sie za długo nad czymś siedzi to pewne elementy nie przeszkadzają wcale. (;
_______
http://www.youtube.com/watch?v=acv_a6O8doo
'And if the sky falls, mark my words
We'll catch mocking birds'
~coguar    04.10.2013 @01:08:21
dzieki dzieki
~Okoglowy    03.10.2013 @23:10:20
Dzięki za Uwagi , postaram się następnym razem uważać
~KsiazeKrzysztof    30.09.2013 @14:35:24
Photoshop, bazowe pędzle, a4 300 dpi
_______
http://nieteraz.wordpress.com - Aktualizacja częściej niż codziennie!
~wisior    30.09.2013 @01:21:47
specjalnie tak powykręcane. ciało wogóle nie moje.oko jedno powiększone...trelemorele.fan art street fighter
~QNAMANmanga    29.09.2013 @20:49:56
Dziewczyna pochłonęła ciecz grochową, co spowodowało rozwlekłe uszkodzenia odzieży wierzchniej w wyniku rażenia gazami wylotowymi.
'Lucanus    16.09.2013 @21:54:38
Szanowny Użytkowniku,
wydaje mi się, że udzieliłem wystarczających i dość klarownych odpowiedzi. Jako moderator od forum poinformowałem, że tematy takie były, więc kolejny nie jest mile widziany (po co powielać).

Co do galerii Digarta to bardzo dobrze ją znam, jako stały użytkownik i członek załogi. To co przekazałem to też opinia modów (bo jestem jednym z nich).
Ironię proszę zachować do siebie.

Dalsze dyskusje są bezprzedmiotowe.
ostatnio edytowane: 2013-09-16 21:55:48
*michalkoziol    16.09.2013 @21:14:32
Myślę, ze tak. Każdy kto zadał sensowne pytanie w tym wątku jak do tej pory uzyskał odpowiedź.
_______
Dbam o Wasze zdrowie psychiczne.
http://asset-6.soup.io/asset/7476/1854_60e3.gif
*michalkoziol    16.09.2013 @20:54:02
Nie musisz pytać o konkretną pracę. Ten wątek powstał po to, żeby odpowiadać na wszystkie pytania dotyczące usuwania lub ukrywania prac. Nie rozumiem, czemu tak bardzo idziesz w zaparte, dużo prościej byłoby zwyczajnie napisać tam, gdzie Cię o to prosimy i obyłoby się bez spiny ; )
_______
Dbam o Wasze zdrowie psychiczne.
http://asset-6.soup.io/asset/7476/1854_60e3.gif
'Lucanus    16.09.2013 @20:14:56
Wyjaśniłem to w poprzednim poście:
Takich tematów było na forum całe mnóstwo i nie ma potrzeby zakładania kolejnych.
ostatnio edytowane: 2013-09-16 20:15:11
'Lucanus    16.09.2013 @20:02:09
Tematów takich jaki Ty, drogi użytkowniku, założyłeś było na forum całe mnóstwo. Przed zadaniem jakiegokolwiek pytania warto najpierw samemu poszukać informacji.

Wszystko jest wyjaśnione w FAQ.
http://www.digart.pl/tekst/faq.html
- Praca słaba technicznie
Praca została dodana bez wcześniejszego opanowania techniki użytej do jej utworzenia [przynajmniej na poziomie dostatecznym]. Zaleca się dalsze ćwiczenia i poszerzanie wiedzy na temat medium, które Cię interesuje.

PS Antycypując Twoje pytanie, od razu zaznaczam, że nie zajmuję się ukrywaniem prac.
ostatnio edytowane: 2013-09-16 20:06:11
~Biechu94    16.09.2013 @19:57:25
odpuść takie akcje śrenio mam co 2 prace jak nie częściej...nie raz kończyło się banem ;p
Pozdrawiam Biechu tak w ogóle to zajebista galeria
*KrzysztofSierpien    16.09.2013 @19:45:26
aha
*KrzysztofSierpien    16.09.2013 @19:43:27
hę ?
~LordRzeznik    11.09.2013 @22:01:04
To może żeby się pogrążyć podam link to zdjęcia, na które zerkałem.
http://www.deviantart.com/art/one-of-the-seven-pillars-of-wisdom-399119821
~peppero    10.09.2013 @23:44:35
dzięki ♥
_______
https://www.facebook.com/cirrus.pepper.art

- echoes and silence, patience and grace -
~Meldon    10.09.2013 @20:27:53
dzięki i wzajmnie i sukcesów na wiośle też życzę ja niestety rzuciłem gitarę po 12 latach grania na rzecz growlu :P
ostatnio edytowane: 2013-09-10 20:28:46
~Meldon    10.09.2013 @19:33:48
dzięks
~OlAcZ    09.09.2013 @21:07:54
troche poprawialam kontrasty itp. zeby to jakos wygladalo ładniej.... wiadomo ze w rzeczywistosci prace wygladaja lepiej; dzieki za komentarz; pozdrawiam
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 14 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt